Shoot2Hunt University

Ciao ragazzi, sono nuovo qui sul forum. Ho letto parecchie discussioni e questa mi ha davvero colpito.
In particolare, non capisco come sia possibile sparare rosate così ampie a soli 100 metri, da posizione prona e senza limiti di tempo. Credo di poter sparare una rosata del genere con un'arma ad avancarica con mire metalliche.
Non capisco davvero come sia possibile.
Non lo dico per criticare nessuno, ma vorrei capire come possano formarsi gruppi del genere. C'è qualcosa di intrinsecamente difficile in questa specifica esercitazione di tiro?

Istruttore Zero, sei tu? 🤫

Quoting “Balding_Time” with Google translate:

“Hi guys, I'm new here on the forum. I've read several discussions and this one really caught my attention.
In particular, I don't understand how it's possible to shoot such wide groups at only 100 meters, from a prone position and without time limits. I think I could shoot a group like that with a muzzleloading rifle with iron sights.
I really don't understand how it's possible.
I'm not saying this to criticize anyone, but I'd like to understand how groups like that can be formed. Is there something inherently difficult about this specific shooting exercise?”

Back