Aug 4, 2024 #1 J jpuckett Lil-Rokslider Rating - 100% 1 0 0 Joined Nov 2, 2015 Messages 269 Pm me if you have a guide lid for sale…. Have no idea how I can’t find mine but that’s where I’m at and I’ve looked everywhere. Would like coyote or blaze but lemme know what you’ve got Sent from my iPhone using Tapatalk
Pm me if you have a guide lid for sale…. Have no idea how I can’t find mine but that’s where I’m at and I’ve looked everywhere. Would like coyote or blaze but lemme know what you’ve got Sent from my iPhone using Tapatalk
Aug 4, 2024 #2 InGodsCountry WKR Rating - 100% 146 0 0 Joined Aug 3, 2022 Messages 667 I have a coyote organizer guide lid and a Ranger green guide lid. Shoot me a PM and I can get you pics little later this morning. Sent from my iPhone using Tapatalk
I have a coyote organizer guide lid and a Ranger green guide lid. Shoot me a PM and I can get you pics little later this morning. Sent from my iPhone using Tapatalk
Aug 4, 2024 Thread Starter #3 OP J jpuckett Lil-Rokslider Rating - 100% 1 0 0 Joined Nov 2, 2015 Messages 269 I FOUND MINE THANK YOU!!! Sent from my iPhone using Tapatalk